Cariere

 Căutăm persoane dornice să pună umărul la dezvoltarea Homefresh, un  concept culinar inedit în Timișoara.

Dacă ne-ai văzut online până acum, știi că promovăm constant rețete pentru care poți comanda ingredientele de pe site-ul nostru, pentru a le găti mai apoi acasă. Dacă ai și testat experiența Homefresh, știi că nu se compară cu nimic în acest segment, e o experiență cu adevărat unică. Dacă n-ai apucat încă să testezi, vezi ce-au zis alții :).

 

Suntem încă la început de drum, dar suntem optimiști că suntem pe drumul cel bun (mai ales după ce am atras o investiție de peste 250.000 USD). Și creștem, creștem în continuare, motiv pentru care căutăm persoane dornice să se implice, să pună umărul la dezvoltarea Homefresh. Pozițiile pentru care angajăm în acest moment sunt:

 

Asistent operațiuni

  • responsabil de comenzile clienților (verificare, confirmare, pregătire etichete, coordonarea livrărilor pachetelor)

  • are de asemenea câteva taskuri de contabilitate primară: recepții marfă, înregistrarea / emiterea facturilor și bonurilor de vânzare

  • orarul e de luni până vineri, de la 9 la 5

  • este o poziție full-time

Specialist aprovizionare & livrări

  • responsabil cu aprovizionarea de dimineață și ajută la livrări

  • orarul este mai flexibil, având în vedere natura rolului

  • e o pozițe full-time,

Nu cerem multă experiență, dorința de implicare e mult mai importantă. Credem cu tărie că absolut orice se poate învăța, dacă atitudinea este cea corectă.

 

Pentru mai multe detalii, ne poți scrie direct și la contact@homefresh.ro sau folosește formularul alăturat (preferabil, cum acoperă câteva din informațiile de bază). 

Dorești să afli mai multe?

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.